2013. április 23., kedd

Az amerikai, tormás szószos burgertől a szombathelyi gasztronómiáig




Ma ismét meglepődtem... A Frisss.hu keresett meg, hogy mondjak néhány szót a blog keletkezésének hátteréről. Ez lett belőle: http://www.frisss.hu/hirek/merei-tamas-felfedi-titkait 
Köszönöm nekik az érdeklődést, igazán megtisztelő!

Egyébként ma reggel tíz órakor tudtam neki állni annak a feladatnak, amit a nyolc órás beérkezésemkor elsőként szándékoztam elvégezni. Egy olyan intézményben, amely évi száz koncertet ad, állandóak a kérdések. Miután utálom, ha olyan dolog történik, amiről nem tudok, és ezt a "stichemet" nagyszerű kollégáim tiszteletben is tartják, mindig mindent megkérdeznek. Úgyhogy igazából magamnak köszönhetem a helyzetet. Ez volt a ma reggeli menü: A jövő heti bécsi Musikvereinsaalban adandó koncertünkön a filmforgatás engedélyeztetése, a Wagner koncertünk szoprán szólistájának a kérdése, gazdasági téren az X a harmadikon beszámoló/2013., az Országos  Mentőszolgálat gálája, ami a Bartók Teremben lesz, és még sorolhatnám. A nap első két órájának fénypontja kétségkívül a Szimfónia Kávézós Vali néni által küldött friss sajtos rúd volt, merthogy aggódik értem, nehogy lefogyjak. Úgy látszik, ő nem olvasta a múltkori bejegyzésemet :-) 


Vali néni azonban megnyugodhat, mert miután ma tizenegy körül lóhalálában felrohantam Pestre, a KFC-ben ebédeltem. Szerintem a HotWings menü szinte ételként is értékelhető :-) Amúgy Amerikában van egy gyorsétterem hálózat, RB's, ami Roast Beef-re épülő menüt jelent, és azért imádtam kifejezetten, mert szinte minden burger tormás szósszal készült. És a torma kint is az otthon ízét idézte. :-) Persze, egy harcsapaprikással, vagy borjú pörkölttel a Wagnerben, vagy egy Ciao Amico-s pizzával nem ér fel, nem is beszélve a Móló mexikói sajtleveséről, vagy rose kacsájáról. :-) 

Pesten egyébként több megbeszélésem volt, ezt követően a Magyar Állami Operaház rendkívül patinás épületében tettem villámlátogatást, a Szerelmi bájital kottáinak visszaszállítása okán. 

A 25 kg-os kottacsomaggal - A fotót a kollégám készítette, direkt a blog kedvéért :-)


Egyébként tudjátok, hogy a hétvégén 30 fok lesz? Legalábbis ezt állította az imént egy meteorológus a rádióban. Ezek szerint már nem is lesz több hó? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése